vineri, 24 decembrie 2010

Videoclip: Ellie White - Nu te mai caut + Versuri

In urma cu ceva timp am anuntat pe site ca Ellie White trebuie sa lanseze noul videoclip la melodia "Nu te mai caut". Videoclipul merita nota 10 din partea mea insa melodia este si mai frumoasa asa ca merita nota 12 :D Ce parere aveti despre noul videoclip ?


Tu, imi spuneai candva de mult,
Daca te iubeste inca te asteapta!

...Imi pare rau de ce s-a intamplat!
Imi pare rau de noi cate o data!
Azi totul in jurul meu e ciudat!
Si oare o sa-mi mai revin vreodata?

Mi-aduc aminte cand imi spuneai!
Traim in doua lumi diferite!
Iubirea ta mereu imi jurai!
Ma-ntreb daca iti mai aduci aminte?

(2x Refren:)
Si cum sa te mai privesc?
Cum sa te mai iubesc?
Nu te mai caut!

ooo o oo oooo...

(2x Refren:)
Si cum sa te mai privesc?
Cum sa te mai iubesc?
Nu te mai caut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu